Skip links

Animatiefilmpje en magazine KleurrijkWonen: Samen voor een duurzame toekomst


Alle huurders van KleurrijkWonen ontvingen onlangs een speciale editie van het bewonersblad. Deze special stond geheel in het teken van duurzaamheid. Emile Lindeboom, duurzaamheidsregisseur, legt in het magazine uit wat KleurrijkWonen zoal doet aan verduurzaming en welke opdracht er ligt voor de toekomst. Een bewoonster van een energiezuinige nieuwbouwwoning deelt haar ervaring met het gebruik van nieuwe installaties én de lage energienota.

De pay-off van KleurrijkWonen luidt dan ook: ‘Samen voor een duurzame toekomst’. Dit komt tevens naar voren in het animatiefilmpje dat Arxx voor KleurrijkWonen maakte.

Je kunt het filmpje HIER bekijken.

Thuis najaar 2019


Een aantrekkelijk magazine dat bij alle huurders van woningcorporatie KleurrijkWonen op de mat valt. In de nét gelanceerde najaar 2019-editie van het magazine Thuis komt een mix van belangrijk én leuk nieuws voor de huurders aan bod. Arxx verzorgde de opmaak en Leerdamdruk het drukwerk.

Arxx maakte voor KleurrijkWonen tevens een online magazine met daarin filmpjes van bewoners en medewerkers. Een actieve corporatie waar wij met veel plezier voor werken!

Thuis 2-2019

Samen voor een duurzame toekomst


Duurzaamheid is één van de belangrijkste lange termijndoelen van KleurrijkWonen. We maakten al een herkenbare huisstijl en een gevarieerd pakket aan communicatiemiddelen voor KleurrijkWonen. Nu hebben we ook een mooie animatiefilm i.s.m. Notice Branded Media opgeleverd. Hierin vertelt KleurrijkWonen hoe ze bezig is met duurzaamheid en welke opdracht er voor de toekomst ligt. Leuk om naar te kijken!

Bekijk hier de film.

Online jaarverslag KleurrijkWonen


Voor woningcorporatie KleurrijkWonen maakte Arxx een digitaal jaarverslag waarin de highlights van 2018 via een bijzondere verhaallijn aan bod komen. In het jaaroverzicht komen belangrijke prestaties van KleurrijkWonen voorbij en wordt zichtbaar welke resultaten de inspanningen van de corporatie hebben opgeleverd. Het digitale verslag kan in het geheel worden gedownload, maar er kan ook per gemeente worden ingezoomd. Wij noemen we dit digitaal customizen. Bel, mail of kom langs als jij dit ook wilt voor jouw organisatie.

Mockup
Puzzelwand-GROOT

Gezicht aan ondernemingsplan


Een organisatie die met de tijd mee beweegt en zich flexibel opstelt, moet zo nu en dan een frisse wind laten waaien door haar ondernemingsplan. Arxx bedacht herkenbare iconen voor de zes speerpunten in het plan én een manier om deze met elkaar te verbinden. Dankzij diverse communicatiemiddelen worden de medewerkers van KleurrijkWonen dagelijks herinnerd aan de gezamenlijke doelstelling: Samen voor betaalbaar en prettig wonen!

Medewerkers van KleurrijkWonen reageren enthousiast: “Het is duidelijk, kleurrijk, handig én brengt het gesprek op gang.

Nieuwe look voor online magazine KleurrijkWonen


Arxx heeft het online magazine voor de huurders van woningbouwvereniging KleurrijkWonen in een nieuw, nog moderner jasje gestoken. Het beeld op de homepage is licht geanimeerd, de onderwerpen staan overzichtelijk bij elkaar en de navigatie is verbeterd. Het resultaat is een aantrekkelijk magazine met filmpjes, veel foto’s en links naar andere websites. Nieuwsgierig? Klik hier om het magazine te bekijken.

Interactief jaarverslag KleurrijkWonen


Voor KleurrijkWonen was 2017 opnieuw een jaar waarin met veel plezier werd gewerkt voor en met de betrokken huurders en relaties. Hebben de dagelijkse inspanningen van alle medewerkers het gewenste resultaat gegeven? Of waren ze wellicht te ambitieus? De antwoorden op deze vragen vind je in het interactieve Jaaroverzicht 2017, dat KleurrijkWonen samen met Arxx heeft ontwikkeld.

Lees hier wat Teus de Wit, Senior Adviseur Communicatie bij KleurrijkWonen, vindt van
het jaarverslag.

Eerste hulp kalender


Op verzoek van KleurrijkWonen maakte Arxx een originele Eerste hulp kalender voor de huurders van deze woningcorporatie. Op de kalender vinden zij alle belangrijke telefoonnummers én tips voor het uitvoeren van eenvoudige reparaties en het zelf verhelpen van storingen. Een heel leuk project, door ons ontworpen en door Leerdamdruk in een oplage van 15 duizend gedrukt en verzonden naar alle huurders van KleurrijkWonen.

Doorstroomlogo’s


Om doorstroomwoningen herkenbaar te maken voor haar doelgroepen heeft KleurrijkWonen twee nieuwe logo’s laten ontwikkelen.

Thuis


Thuis wordt speciaal ontwikkelt voor huurders die geen beschikking hebben over internet of email.

Woongoudgids


KleurrijkWonen beloont huurders die betrokken zijn bij de buurt, op tijd de huur betalen en geen overlast veroorzaken. Huurders die zich extra inzetten voor de buurt en voor buurtbewoners. Deze ‘goede’ huurders zijn goud waard! Daarom worden zij beloond met het beloningsprogramma Woongoud.

Hof van Schouten


Heerlijk wonen in een herboren wijk. Arxx ontwikkelde een aantrekkelijke brochure voor KleurrijkWonen.

Return to top of page