Skip links

Gezicht aan ondernemingsplan


Een organisatie die met de tijd mee beweegt en zich flexibel opstelt, moet zo nu en dan een frisse wind laten waaien door haar ondernemingsplan.

Arxx bedacht herkenbare iconen voor de zes speerpunten in het plan én een manier om deze met elkaar te verbinden. Dankzij diverse communicatiemiddelen worden de medewerkers van KleurrijkWonen dagelijks herinnerd aan de gezamenlijke doelstelling: Samen voor betaalbaar en prettig wonen!

Medewerkers van KleurrijkWonen reageren enthousiast: “Het is duidelijk, kleurrijk, handig én brengt het gesprek op gang.

Nieuwe look voor online magazine KleurrijkWonen


Arxx heeft het online magazine voor de huurders van woningbouwvereniging KleurrijkWonen in een nieuw, nog moderner jasje gestoken. Het beeld op de homepage is licht geanimeerd, de onderwerpen staan overzichtelijk bij elkaar en de navigatie is verbeterd. Het resultaat is een aantrekkelijk magazine met filmpjes, veel foto’s en links naar andere websites. Nieuwsgierig? Klik hier om het magazine te bekijken.

Interactief jaarverslag KleurrijkWonen


Voor KleurrijkWonen was 2017 opnieuw een jaar waarin met veel plezier werd gewerkt voor en met de betrokken huurders en relaties. Hebben de dagelijkse inspanningen van alle medewerkers het gewenste resultaat gegeven? Of waren ze wellicht te ambitieus? De antwoorden op deze vragen vind je in het interactieve Jaaroverzicht 2017, dat KleurrijkWonen samen met Arxx heeft ontwikkeld.

Lees hier wat Teus de Wit, Senior Adviseur Communicatie bij KleurrijkWonen, vindt van
het jaarverslag.

Eerste hulp kalender


Op verzoek van KleurrijkWonen maakte Arxx een originele Eerste hulp kalender voor de huurders van deze woningcorporatie. Op de kalender vinden zij alle belangrijke telefoonnummers én tips voor het uitvoeren van eenvoudige reparaties en het zelf verhelpen van storingen. Een heel leuk project, door ons ontworpen en door Leerdamdruk in een oplage van 15 duizend gedrukt en verzonden naar alle huurders van KleurrijkWonen.

Doorstroomlogo’s


Om doorstroomwoningen herkenbaar te maken voor haar doelgroepen heeft KleurrijkWonen twee nieuwe logo’s laten ontwikkelen.

Thuis


Thuis wordt speciaal ontwikkelt voor huurders die geen beschikking hebben over internet of email.

Woongoudgids


KleurrijkWonen beloont huurders die betrokken zijn bij de buurt, op tijd de huur betalen en geen overlast veroorzaken. Huurders die zich extra inzetten voor de buurt en voor buurtbewoners. Deze ‘goede’ huurders zijn goud waard! Daarom worden zij beloond met het beloningsprogramma Woongoud.

Hof van Schouten


Heerlijk wonen in een herboren wijk. Arxx ontwikkelde een aantrekkelijke brochure voor KleurrijkWonen.

Return to top of page