Skip links

Hi, …I am Liquiphant FTL51B

Hi, …I am Liquiphant FTL51B

Endress+Hauser brengt enkele nieuwe producten op een bijzondere manier onder de aandacht van haar klanten: via een gepersonaliseerde DM-kaart konden zij kennismaken met de Liquiphant FTL51B niveauschakelaar en de innovatieve iTherm TrustSens hygiënische temperatuuropnemer. Arxx mocht het concept ontwikkelen en uitwerken. In november 2019 presenteerde Endress+Hauser het nieuwe concept ‘24/7 in topvorm’. Klanten werden hiermee [...]
De Berichten van Pensioenfonds PGB

De Berichten van Pensioenfonds PGB

Deelnemers, werkgevers en gepensioneerden ontvangen regelmatig belangrijk nieuws van Pensioenfonds PGB. Arxx verzorgt sinds 2016 de opmaak en verzending van alle PGB Berichten. En dat zijn er veel: in 2019 jaar verstuurden we er maar liefst 75. PGB ontvangt daarbij van ons heldere rapportages die het open- en klikgedrag in kaart brengen. Ook in 2020 [...]
Veel mooie TU-magazines op de teller

Veel mooie TU-magazines op de teller

Technische Unie is al jaren een fijne, trouwe klant, voor wie Arxx al vele mooie magazines maakte. De teller stond vorig jaar op 12 Toppers en 12 Selects; dat zijn 24 covers, 856 pagina’s, 3120 producten, 72 boltoppers en 720 sfeerfoto's. Daar zijn we trots op! Ook in 2020 mogen wij de TU-magazines verzorgen en [...]
Endress+Hauser legt nieuwe projecten wederom bij Arxx neer

Endress+Hauser legt nieuwe projecten wederom bij Arxx neer

Klanten van Endress+Hauser maken deze maand kennis met het nieuwe concept ‘24/7 in topvorm’. Arxx ontwikkelde dit concept en werkte het uit -tot volle tevredenheid van de opdrachtgever. “Wij ervaren de samenwerking als zeer plezierig en hebben alle vertrouwen in de expertise van Arxx”, aldus Chantal Rijkeboer, Marketing Communications Manager van Endress+Hauser. Via ’24/7 in [...]
Krijg jij cadeautjes van je relaties? Of deel je ze zelf uit?

Krijg jij cadeautjes van je relaties? Of deel je ze zelf uit?

Ieder jaar geeft Vierpool haar relaties een mooie bureauonderlegger cadeau, als dank voor de samenwerking. Arxx ontwerpt steeds een nieuwe variant en die voor 2020 is klaar! Binnenkort ligt hij weer op de bureaus van iedereen die met Vierpool samenwerkt. Voor Vierpool altijd een fijn moment om haar partners in het zonnetje te zetten. Laat [...]
Technische Unie: trouwe klant van Arxx

Technische Unie: trouwe klant van Arxx

Bineke Visser, Teamleider Vormgeving &Traffic Marketingcommunicatie, over de samenwerking met Arxx. “Met 24 bladen op jaarbasis hebben we wekelijks contact met Arxx. Dan is een fijne samenwerking de basis voor het opleveren van mooie producten. Dat Arxx snel schakelt, flexibel is en met ons meedenkt waarderen we dan ook enorm. Samen maken we het mogelijk”! [...]
Samen voor een duurzame toekomst

Samen voor een duurzame toekomst

Duurzaamheid is één van de belangrijkste lange termijndoelen van KleurrijkWonen. Deze woningcorporatie wil in 2050 CO2-neutraal zijn. KleurrijkWonen vroeg Arxx een campagne te ontwikkelen om haar verschillende doelgroepen te informeren over de plannen én hiervoor draagvlak te creëren. De uitgangspunten; eigentijds, herkenbaar, visueel, tijdloos en complexe materie simpel maken. Arxx maakte een herkenbare huisstijl en [...]
Safe Seven; samen naar wereldklasse

Safe Seven; samen naar wereldklasse

Elk ongeval, klein of groot, is er één te veel. De ambitie van Royal Bel Leerdammer op het gebied van veiligheid is kristalhelder: nul ongevallen. Vorig jaar maakte Arxx voor Royal Bel Leerdammer het creatieve concept van Safe Seven. Ook werkten we alle Safe Seven-middelen uit. Royal Bel Leerdammer vraagt nu nóg meer aandacht voor [...]
Thuis -zomer 2019

Thuis -zomer 2019

Een aantrekkelijk magazine dat bij alle huurders van woningcorporatie KleurrijkWonen op de mat valt. Dat is een service die erg op prijs wordt gesteld. In de nét gelanceerde zomer 2019-editie van het magazine Thuis komt een mix van belangrijk én leuk nieuws voor de huurders aan bod. Een greep uit de onderwerpen: een interview met [...]
Return to top of page