Skip links

Technische Unie: trouwe klant van Arxx

Technische Unie: trouwe klant van Arxx

Bineke Visser, Teamleider Vormgeving &Traffic Marketingcommunicatie, over de samenwerking met Arxx. “Met 24 bladen op jaarbasis hebben we wekelijks contact met Arxx. Dan is een fijne samenwerking de basis voor het opleveren van mooie producten. Dat Arxx snel schakelt, flexibel is en met ons meedenkt waarderen we dan ook enorm. Samen maken we het mogelijk”! [...]
Samen voor een duurzame toekomst

Samen voor een duurzame toekomst

Duurzaamheid is één van de belangrijkste lange termijndoelen van KleurrijkWonen. Deze woningcorporatie wil in 2050 CO2-neutraal zijn. KleurrijkWonen vroeg Arxx een campagne te ontwikkelen om haar verschillende doelgroepen te informeren over de plannen én hiervoor draagvlak te creëren. De uitgangspunten; eigentijds, herkenbaar, visueel, tijdloos en complexe materie simpel maken. Arxx maakte een herkenbare huisstijl en [...]
Safe Seven; samen naar wereldklasse

Safe Seven; samen naar wereldklasse

Elk ongeval, klein of groot, is er één te veel. De ambitie van Royal Bel Leerdammer op het gebied van veiligheid is kristalhelder: nul ongevallen. Vorig jaar maakte Arxx voor Royal Bel Leerdammer het creatieve concept van Safe Seven. Ook werkten we alle Safe Seven-middelen uit. Royal Bel Leerdammer vraagt nu nóg meer aandacht voor [...]
Thuis -zomer 2019

Thuis -zomer 2019

Een aantrekkelijk magazine dat bij alle huurders van woningcorporatie KleurrijkWonen op de mat valt. Dat is een service die erg op prijs wordt gesteld. In de nét gelanceerde zomer 2019-editie van het magazine Thuis komt een mix van belangrijk én leuk nieuws voor de huurders aan bod. Een greep uit de onderwerpen: een interview met [...]
Mailings: hoe persoonlijk wil je ze hebben?

Mailings: hoe persoonlijk wil je ze hebben?

Steeds meer organisaties sturen op gezette tijden mailings naar hun klanten en/of prospects. Voor het effectief overbrengen van de boodschap is het heel belangrijk dat iedere groep op de juiste wijze wordt benaderd. Desgewenst gepersonaliseerd en geheel op maat. Een van de bedrijven voor wie Arxx dit onlangs heeft verzorgd, is Royal Bel Leerdammer. We [...]
Online jaarverslag voor Pensioenfonds PGB

Online jaarverslag voor Pensioenfonds PGB

Arxx mocht recentelijk voor de derde maal een online jaarverslag maken voor Pensioenfonds PGB. Een uitdaging om ieder jaar een aantrekkelijk verslag te maken dat zorgt voor publiciteit, interactie en betrokken klanten. Het is ook deze keer gelukt: een jaarverslag hoeft dus echt niet saai te zijn! Het online jaarverslag is geschikt voor alle devices [...]
De -draadloze- toekomst wordt steeds leuker

De -draadloze- toekomst wordt steeds leuker

In de komende maanden wil Emerson middels een aansprekende campagne de verkoop van wireless producten een boost geven. Het lijkt alsof draadloze producten voor iedereen een vanzelfsprekendheid zijn, maar in de praktijk worden ze niet voldoende onder de aandacht gebracht. Emerson vroeg Arxx daarom een campagne te ontwikkelen die voor salesmedewerkers de deuren wat verder [...]
Samen op weg…

Samen op weg…

‘Samen op weg naar een zo goed mogelijk pensioen voor u’. Onder dit motto heeft Pensioenfonds PGB ook dit jaar een aantal regionale themabijeenkomsten georganiseerd. Deze zijn op maat gemaakt voor vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers van aangesloten ondernemingen. Arxx ontwikkelde de aanmeldpagina en (digitale) uitnodiging; eveneens op maat. PGB rekent op veel belangstelling en [...]
Online jaarverslag KleurrijkWonen

Online jaarverslag KleurrijkWonen

Voor woningcorporatie KleurrijkWonen maakte Arxx een digitaal jaarverslag waarin de highlights van 2018 via een bijzondere verhaallijn aan bod komen. In het jaaroverzicht komen belangrijke prestaties van KleurrijkWonen voorbij en wordt zichtbaar welke resultaten de inspanningen van de corporatie hebben opgeleverd. Het digitale verslag kan in het geheel worden gedownload, maar er kan ook per [...]
Gepersonaliseerde én digitale actie voor Clearing House Apothekers

Gepersonaliseerde én digitale actie voor Clearing House Apothekers

Clearing House Apothekers is een intermediair tussen apothekers en zorgverzekeraars. De diensten van deze organisatie vullen elkaar mooi aan en wie dienst A afneemt, kan naadloos uitbreiden met B. Om apotheken, apotheekhoudende huisartsen en hulpmiddelenleveranciers ervan te overtuigen dat ze moeten overstappen van de ene naar de andere dienst om meer rendement uit hun declaraties [...]
Return to top of page