Skip links

Gepersonaliseerde én digitale actie voor Clearing House Apothekers

Gepersonaliseerde én digitale actie voor Clearing House Apothekers

Clearing House Apothekers is een intermediair tussen apothekers en zorgverzekeraars. De diensten van deze organisatie vullen elkaar mooi aan en wie dienst A afneemt, kan naadloos uitbreiden met B. Om apotheken, apotheekhoudende huisartsen en hulpmiddelenleveranciers ervan te overtuigen dat ze moeten overstappen van de ene naar de andere dienst om meer rendement uit hun declaraties [...]
Verras je klanten: stuur een visueel jaarverslag

Verras je klanten: stuur een visueel jaarverslag

Het visueel jaarverslag wordt steeds populairder. Steeds meer organisaties kiezen voor een jaarverslag dat klanten, opdrachtgevers en investeerders meeneemt ‘op reis’. Bedrijven laten hierin zien waar ze een jaar geleden stonden en waar ze nu zijn, hoe hard er is gewerkt, wat de hoogtepunten en dieptepunten waren en wat ze daarvan hebben geleerd. Wil jij [...]
Arxx geeft gezicht aan ondernemingsplan KleurrijkWonen

Arxx geeft gezicht aan ondernemingsplan KleurrijkWonen

Een organisatie die met de tijd mee beweegt en zich flexibel opstelt, moet zo nu en dan een frisse wind laten waaien door haar ondernemingsplan. KleurrijkWonen voelt dat feilloos aan en heeft zich samen met belanghebbenden gebogen over de koers die ze de komende vier jaar wil varen. Uitgangspunt hierbij waren de wensen en behoeften [...]
De Bel Groep introduceert JIP

De Bel Groep introduceert JIP

Onlangs hebben we voor de Bel Groep in Nederland een bijzondere opdracht voltooid. De Bel Groep, producent van Leerdammer, introduceert voor al haar medewerkers een nieuw informatiesysteem, JIP genaamd. JIP staat voor Jouw Informatie Platform. De naam leent zich perfect voor een mascotte met de naam JIP. Arxx ging met het idee van de Bel [...]
Nieuwe look voor online magazine KleurrijkWonen

Nieuwe look voor online magazine KleurrijkWonen

Steeds meer bedrijven en organisaties kiezen voor een online magazine als communicatiemiddel: het is interactief en het klik- en leesgedrag van de doelgroep is meetbaar, waardoor de communicatie steeds beter op maat kan worden gesneden. Bovendien is een online magazine eenvoudig via e-mail te versturen en kan het worden gedeeld via social media. Arxx heeft [...]
Responsive website voor Messem

Responsive website voor Messem

Zeer binnenkort lanceren wij de nieuwe website van Messem, leverancier van bevroren aardbeien uit Marokko. Messem vroeg ons een responsive website te bouwen met een professionele en vertrouwenwekkende uitstraling, waarbij het accent niet op het product ligt, maar op het bedrijf en de mensen. Messem wilde geen interactieve, maar vooral een informatieve site. Het webdesign [...]
Luxe geschenk voor relaties van tsb-bescom

Luxe geschenk voor relaties van tsb-bescom

Voor de relaties van tsb-bescom hebben wij een luxe 4-maandenkalender gemaakt, vormgegeven in de huisstijl van tsb-bescom. De kalender heeft een rijke afwerking, met een extra stevig achterschild, prachtig afgewerkte maandblokken en een Nederlandstalig calendarium. Wil jij je relaties ook verrassen met een mooi geschenk? Kom dan gerust bij ons langs om te sparren, inspiratie [...]
E-mailmarketing; nog steeds krachtig

E-mailmarketing; nog steeds krachtig

E-mail blijft populair! Ondanks het belang van WhatsApp als communicatiemiddel wordt e-mail nog steeds op grote schaal gebruikt om (zakelijke) boodschappen over te brengen. Uit het Spotler Nationaal E-mail Onderzoek 2018 blijkt dat 79% van de Nederlanders zich het afgelopen jaar heeft ingeschreven voor nieuwe e-mail nieuwsbrieven. Nederlanders vanaf 55 jaar starten hun digitale dag [...]
Eerste hulp kalender KleurrijkWonen

Eerste hulp kalender KleurrijkWonen

Op verzoek van KleurrijkWonen maakte Arxx een originele Eerste hulp kalender voor de huurders van deze woningcorporatie. Op de kalender vinden zij alle belangrijke telefoonnummers én tips voor het uitvoeren van eenvoudige reparaties en het zelf verhelpen van storingen. Een heel leuk project, door ons ontworpen en door Leerdamdruk in een oplage van 15 duizend [...]
Magazines, brochures en leaflets: wij geven ze vorm (deel 2)

Magazines, brochures en leaflets: wij geven ze vorm (deel 2)

Voor veel van onze relaties maken wij magazines, brochures en leaflets. We zijn niet alleen verantwoordelijk de opmaak, maar vaak ook voor het ontwerp en de creatie. Zo maken we een aantal keren per jaar Select Blauw en Select Oranje voor Technische Unie. In Select Blauw vind je acties en aanbiedingen van gereedschap en veiligheids- [...]
Return to top of page