Skip links

De Bel Groep introduceert JIP

De Bel Groep introduceert JIP

Onlangs hebben we voor de Bel Groep in Nederland een bijzondere opdracht voltooid. De Bel Groep, producent van Leerdammer, introduceert voor al haar medewerkers een nieuw informatiesysteem, JIP genaamd. JIP staat voor Jouw Informatie Platform. De naam leent zich perfect voor een mascotte met de naam JIP. Arxx ging met het idee van de Bel [...]
Nieuwe look voor online magazine KleurrijkWonen

Nieuwe look voor online magazine KleurrijkWonen

Steeds meer bedrijven en organisaties kiezen voor een online magazine als communicatiemiddel: het is interactief en het klik- en leesgedrag van de doelgroep is meetbaar, waardoor de communicatie steeds beter op maat kan worden gesneden. Bovendien is een online magazine eenvoudig via e-mail te versturen en kan het worden gedeeld via social media. Arxx heeft [...]
Responsive website voor Messem

Responsive website voor Messem

Zeer binnenkort lanceren wij de nieuwe website van Messem, leverancier van bevroren aardbeien uit Marokko. Messem vroeg ons een responsive website te bouwen met een professionele en vertrouwenwekkende uitstraling, waarbij het accent niet op het product ligt, maar op het bedrijf en de mensen. Messem wilde geen interactieve, maar vooral een informatieve site. Het webdesign [...]
Luxe geschenk voor relaties van tsb-bescom

Luxe geschenk voor relaties van tsb-bescom

Voor de relaties van tsb-bescom hebben wij een luxe 4-maandenkalender gemaakt, vormgegeven in de huisstijl van tsb-bescom. De kalender heeft een rijke afwerking, met een extra stevig achterschild, prachtig afgewerkte maandblokken en een Nederlandstalig calendarium. Wil jij je relaties ook verrassen met een mooi geschenk? Kom dan gerust bij ons langs om te sparren, inspiratie [...]
E-mailmarketing; nog steeds krachtig

E-mailmarketing; nog steeds krachtig

E-mail blijft populair! Ondanks het belang van WhatsApp als communicatiemiddel wordt e-mail nog steeds op grote schaal gebruikt om (zakelijke) boodschappen over te brengen. Uit het Spotler Nationaal E-mail Onderzoek 2018 blijkt dat 79% van de Nederlanders zich het afgelopen jaar heeft ingeschreven voor nieuwe e-mail nieuwsbrieven. Nederlanders vanaf 55 jaar starten hun digitale dag [...]
Eerste hulp kalender KleurrijkWonen

Eerste hulp kalender KleurrijkWonen

Op verzoek van KleurrijkWonen maakte Arxx een originele Eerste hulp kalender voor de huurders van deze woningcorporatie. Op de kalender vinden zij alle belangrijke telefoonnummers én tips voor het uitvoeren van eenvoudige reparaties en het zelf verhelpen van storingen. Een heel leuk project, door ons ontworpen en door Leerdamdruk in een oplage van 15 duizend [...]
Magazines, brochures en leaflets: wij geven ze vorm (deel 2)

Magazines, brochures en leaflets: wij geven ze vorm (deel 2)

Voor veel van onze relaties maken wij magazines, brochures en leaflets. We zijn niet alleen verantwoordelijk de opmaak, maar vaak ook voor het ontwerp en de creatie. Zo maken we een aantal keren per jaar Select Blauw en Select Oranje voor Technische Unie. In Select Blauw vind je acties en aanbiedingen van gereedschap en veiligheids- [...]
Bedrijfsbrochure en animatiefilmpje voor Vierpool

Bedrijfsbrochure en animatiefilmpje voor Vierpool

Arxx mocht voor het bedrijf Vierpool een nieuwe brochure én een animatiefilmpje maken. Met infographics, andere teksten en nieuwe foto’s van de medewerkers hebben we de bedrijfsbrochure helemaal opgefrist en up-to-date gemaakt. Vervolgens is van de brochure een mooi animatiefilmpje gemaakt. Dit wordt vertoond tijdens beurzen en binnenkort -met een toegevoegde voice-over- op de website [...]
Promotieartikelen en giveaways

Promotieartikelen en giveaways

Bij een project hoef je niet gelijk te denken aan iets heel groots of een compleet communicatieplan; het kan ook gaan om promotieartikelen of giveaways. Wij ontwerpen én produceren voor een aantal relaties roll-up banners, vlaggen, insteekmappen, keycords, pennen en andere kleine artikelen die je kunt inzetten of uitdelen bij beurzen, congressen en andere events. [...]
Veel belangstelling voor themabijeenkomsten Pensioenfonds PGB

Veel belangstelling voor themabijeenkomsten Pensioenfonds PGB

Pensioenfonds PGB organiseert in augustus en september vier regionale themabijeenkomsten. Vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers van aangesloten ondernemingen zijn per post en email uitgenodigd voor deze bijeenkomsten. Deelnemers kunnen zich aanmelden via een speciaal ontwikkelde eventpagina. Arxx ontwikkelde de eventpagina, de papieren en de digitale uitnodiging. Het resultaat mag er zijn, de themabijeenkomsten worden drukbezocht [...]
Return to top of page