Skip links

Saleskit: alle voordelen op een rij


In vervolg op ’24/7 in topvorm’, een concept dat we ontwikkelden voor Endress+Hauser, maakte ons team een handige Saleskit, een speciaal boekje met daarin alle voordelen van het platform nl.endress.com op een rij. De salesmedewerkers van Endress+Hauser kunnen het boekje aan klanten en prospects uitdelen, samen met een mooie mok in een opvallend doosje. Het doel hiervan? Het platform onder de aandacht brengen, zodat meer mensen hiervan gebruik gaan maken.

Hi, …I am Liquiphant FTL51B


Endress+Hauser presenteert de Liquiphant FTL51B niveauschakelaar én de innovatieve iTHERM TrustSens hygiënische temperatuuropnemer op een opvallende manier. Door middel van een gepersonaliseerde DM-kaart maken klanten kennis met dit unieke product. Arxx mocht het concept ontwikkelen en uitwerken.

De gepersonaliseerde Direct Mail is ook deze keer in samenwerking met Leerdamdruk gedrukt en verstuurd.

 

Ontwerp en ontwikkeling nieuwe concept


Klanten van Endress+Hauser maken kennis met het nieuwe concept ‘24/7 in topvorm’. Hiermee worden zij enerzijds geïnformeerd over de nieuwe mogelijkheden op nl.endress.com en anderzijds aangespoord zich hier te registreren. Dit digitale platform maakt het samenwerken met Endress+Hauser namelijk een stuk eenvoudiger. Arxx heeft het concept ‘24/7 in topvorm’ ontwikkeld en uitgewerkt. De gepersonaliseerde Direct Mail wordt in samenwerking met Leerdamdruk gedrukt en verstuurd.

Return to top of page