De -draadloze- toekomst wordt steeds leuker
In de komende maanden wil Emerson middels een -letterlijk- aansprekende campagne de verkoop van wireless producten een boost geven. Het lijkt alsof draadloze producten voor iedereen een vanzelfsprekendheid zijn, maar in de praktijk worden ze niet voldoende onder de aandacht gebracht. Emerson vroeg Arxx daarom een campagne te ontwikkelen die voor salesmedewerkers de deuren wat verder openzet. De uitgangspunten van de campagne: verrassend, opvallend, sympathiek en van oud naar nieuw.
Het resultaat: 6 ansichtkaarten met een korte, bondige boodschap. Deze luidt: ‘We praten graag eens met je over de mogelijkheden om alles nog eenvoudiger te maken en nemen van de week telefonisch contact me je op’.
Workshop flyers
Emerson organiseert regelmatig workshops en cursussen. Arxx verzorgt het ontwerp en de opmaak van de flyers voor Emerson.
Frisse keycords
Een keycord met bedrukking van een bedrijfslogo heeft door de jaren heen bewezen zeer effectief en doeltreffend te zijn. Emerson heeft een mooie, frisse keycord laten ontwikkelen en verzorgen door Arxx.